ManpowerGroup marcheaza un an de existenta a noului sau Plan de Sustenabilitate, lansand un portal care consemneaza impactul social al actiunilor sale

Portalul ”Work to Change the World”, lansat in 18 septembrie in cadrul Saptamanii Sustenabilitatii, organizata de companie in toate cele 80 de tari si teritorii in care este prezenta, reuneste si scoate in evidenta programele nationale si internationale prin care ManpowerGroup si brandurile sale (Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management) sustin pregatirea tinerilor pentru piata muncii, dezvoltarea si evolutia compentelor, precum si diversitatea si incluziunea.

Unul din programele astfel evidentiate este cel derulat impreuna cu Junior Achievement, organizatie globala dedicata educarii tinerilor in spirit antreprenorial. Alaturi de aceasta, ManpowerGroup s-a implicat vreme de peste 10 ani in formarea, mentoratul si ghidarea primilor pasi ai elevilor de liceu catre piata muncii. Parteneriatul este operational si in Romania, fiind reinnoit in primavara lui 2017, cand ManpowerGroup Romania a jurizat editia nationala a Company of the Year Competition.    

„De-a lungul a 70 de ani in lume, si aproape 15 in Romania, filozofia noastra a fost mereu rezumata de sintagma #doingwellbydoinggood, adica sa obtinem rezultate financiare facand un bine societatii,” a subliniat Country Manager-ul ManpowerGroup Romania, Igor Hahn.  ”In configuratia actuala,  prioritatea sunt oamenii pregatiti pentru noile forme de a munci, capabili sa dobandeasca constant noi competente pentru a face fata revolutiilor tehnologice si securizati prin „angajabilitate” in fata schimbarilor rapide ale pietei muncii si ale mediului economic in general. De aceea, eforturile noastre de sustenabilitate se indreapta in aceasta directie,” a adaugat el.

Descoperiti aici cele mai elocvente exemple ale angajamentului nostru fata de sustenabilitate, inclusiv cateva din initiativele noastre de formare si dezvoltare pe care Forumul Economic Mondial le considera bune practici.