ManpowerGroup Talent Talks: Si angajatorii si candidatii se adapteaza la noua lume a muncii

ManpowerGroup, din care face parte si brandul Manpower, a deschis seria Talent Talks, dezbateri privind tendintele pietei muncii din Romania si lume, adresate liderilor din business si HR.

Peste 30 de reprezentanti seniori ai unor mari companii din domeniile auto, FMCG, retail, IT, consultanta s-au reunit joi la primul din seria evenimentelor “Talent Talks”, dezbateri initiate de ManpowerGroup pentru a facilita schimbul de informatii despre provocarile pe care noua lume a muncii le ridica pentru companii, atat din punct de vedere operational, cat si HR, si a invata din solutiile si practica altor companii. Tema primei discutii a fost talentul, din punct de vedere al recrutarii candidatilor potriviti, al parcursului lor in organizatie si a retentiei. Evenimentul a fost deschis de Country Manager-ul ManpowerGroup Romania, Igor Hahn, care a provocat participantii sa caute raspunsuri la intrebari precum “Cum reconciliem nevoia ca un angajat sa treaca prin toate etapele necesare specializarii, care pot dura chiar pana la 5 ani, cu dorinta candidatilor de a avansa in 18-24 de luni?” sau “Cum se schimba profesia si departamentul de resurse umane ca reactie la noile asteptari ale personalului, dar si ale candidatilor?” Prezent la eveniment, directorul brandului Manpower in Romania, Octavian Stanciu, a recomandat ca atunci cand se construiesc planuri si actiuni privind atragerea si pastrarea talentelor, sau cand se configureaza parteneriatul cu un furnizor de solutii de forta de munca, sa fie prezente si sa contribuie nu doar departamentele de HR, ci si departamentele operationale vizate de aceste actiuni sau solutii. 

Reflectarea acestui eveniment in presa de specialitate poate fi citita aici.